Lina heeft mijn haar mooi geknipt, iedereen was aardig en ik voelde mij welkom
Styling door hassan•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wordt hier altijd geweldig gekapt!
Styling door hassan•Mannen knippen
Chiel•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice and welcoming atmosphere. Hassan hears your wishes but also makes suggestions. I had a haircut on short hair, very happy with the result. I will be going back
Styling door hassan•Vrouwen knippen
Sofia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geknipt, alleen iets te veel haarspray op het eind:p