Hassan is vriendelijk en deskundig. Weet precies wat hij doet en heeft niet lang nodig voor het gewenste resultaat. Absolute aanrader.
Styling door hassan•Mannen knippen
Mats•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mo wist meteen wat te doen met mijn haar. Zorgvuldig en perfect geknipt met minimale instructies van mijn kant. Ik ga volgende keer 100% weer.
Styling door Rahma•Mannen knippen
Roald•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mo wist meteen wat te doen met mijn haar. Zorgvuldig en perfect geknipt met minimale instructies van mijn kant. Ik ga volgende keer 100% weer.
Styling door Rahma•Mannen knippen
Roald•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks de drukte, deze ochtend dat de kapsalons weer open mochten, wordt de tijd voor je genomen en zijn ze vriendelijk als altijd. Je gaat tevreden weer naar buiten met een knap kapsel!