Prima salon, maar het mag wel wat opgeruimder, overzichtelijker en schoner. Het is een beetje een chaos.
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door hassan•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was goed.
Mannen knippenToon alles…
Klara•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ontvangst was erg fijn. Daarna begon Rita mijn haar te knippen, prima. Daarna maakte eigenaar Hassan het af.
Er is veel te veel van mijn haar afgegaan (10 cm ipv 2). Het haar is mega asymmetrisch geknipt en er zijn hele happen uit. Ik had een dikke volle bos en nu ziet het eruit alsof ik aan de achterkant ergens in ben blijven hangen.
Met tranen teruggegaan naar de salon en daar was de reactie ‘ik vind asymmetrisch bij je gezicht passen, dus daarom zo gedaan’. Nooit meer weer!!!