Hele fijne service kom er al jaren met een reden! :)
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
E.•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, wenkbrauwen mooi in vorm gebracht en vriendelijk dames.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Ilham•6 maanden geleden
Geverifieerde review
hele fijne meiden die goed hun werk doen :) ♡
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Fatiha•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen door Minou deze keer. Minou is ook net als Reeta lief, aardig en ontzettend kundig. Ze werkt heel grondig met oog voor details. Ik liep de deur uit en voelde me weer helemaal mooi. Aanrader!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Jacqueline•7 maanden geleden
Geverifieerde review
İk ben erg blij met mijn wenkbrauwen ik kom zeker vaker terug