Ze zijn vriendelijk, werken netjes altijd erg tevreden!
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Nicole•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super aardig, altijd ruimte om een afspraak te maken en heel professioneel! Ik kom hier graag.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Irene•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkies zijn weer prachtig! Van een woeste bos naar een gestroomlijnde wenkbrauw
Behandeling door Reeta•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Naomi•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Wetken secuur en netjes!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Louise•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele schone salon. Personeel is super vriendelijk en stelde mij helemaal gerust. Mijn wenkbrauwen waren scheef en een zooitje toen ik binnen kwam, maar ze heeft er iets prachtigs van gemaakt. Mijn nieuwe wenkbrauw vorm past goed bij mijn gezicht en ik heb al veel complimenten gekregen.