Mooi en verzorgd salon. Persoonlijke aandacht en je loop altijd tevreden weg
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Ans•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer genieten van de heerlijke behandeling en dan weer stralend de deur uit
Behandeling door Reeta•LED Lichttherapie
Naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Meer dan tevreden over de bahandeling. Kom hier al jaren!
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Alicia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
5 euro te veel betaald, en wenkbrauwen zijn helemaal niet symmetrisch nu. Echt verschrikkelijk kut gedaan. Daarnaast is mijn gezicht onder de alcohol gesmeerd.