Altijd lief, aardig en vrolijke dames. Ze zijn zo goed ik kom al 8 jaar bij ze kan niemand anders meer vertrouwen dan hun ze denken ook altijd met je mee, nooit problemen gehad the best!
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Beyza•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd mooie wenkbrauwen
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Anoniem•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben erg te vreden zoals altijd ❤️❤️❤️💕💕💕
Behandeling door Reeta•
Gezicht threadenToon alles…
Nir•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon met vriendelijk personeel.
Goed geholpen volgens afspraak door de dame geholpen.
Behandeling door Reeta•Gezicht threaden
Marjorie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige henna brows laten zetten. Precies de juiste kleur en vorm wat ik graag wilde Heel blij mee!