De mooiste wenkbrauwen, elke keer weer! 🧡 En dan ook nog de gezelligste salon van de stad!
Valérie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect lash lift and tint, with a lovely extra hand massage! Highly recommend the salon and Britt :)
Wimperlifting
Emma•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne en persoonlijke behandeling! En mooie wenkbrauwen dus.
Machteld•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Unique experience. The place is fabulous and welcoming. My manicure is gorgeous and the OPI collection is amazing- couldn’t decide what to choose. Jitske did an amazing job 🙏I’ll be back soon ❤️