Hele fijne sfeer in de salon en Britt was heel vriendelijk. Het resultaat van de wimperlift zelf valt wel een beetje tegen, ze zijn mooi gekruld, maar zitten heel erg door de war wat niet weg te borstelen is.
Wimperlifting
NB•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Jitske heeft mij goed geholpen. Ontspannen sfeer.
Behandeling door Jitske•Wimperlifting
Colette•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastische behandeling weer. Elke keer zo blij. Ik kom snel weer terug!
Roos•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super gastvrije ontvangst en hoog niveau kwaliteits behandeling.