Always a great experience. Jitske is very kind, talented and carefully listened to my wishes. Highly recommended!!
Behandeling door Jitske•Wimperlifting
Claudia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk weer mijn wenkbrauwen geverfd door Sjoerd, hij maakt er een echt verwen moment van!
Fijne sfeer in de salon! Altijd een feestje!
Yvonne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super happy with my BIAB nails!
Behandeling door Jitske•Builder gel manicure
Johanna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
always good vibes and top quality treatment here :)
Wimperlifting
Elin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
M’n wimpers zien er geweldig uit! Jitske was heel attent en dacht mee over wat het mooist bij mijn ogen paste. Daarnaast werkte ze vlot en secuur in tegendeel tot andere salons die hier 2 uur over kunnen doen. Zeker een aanrader!