Altijd fantastisch en oergezellig met deze twee ❤️❤️❤️
Nicolien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit is echt een cadeautje aan jezelf, wat een verwennerij!!!! Zo'n fijne behandeling de Facial, je wordt echt helemaal in de watten gelegd door Sjoerd & Gabi
Vera•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijn en ben mega blij! Sjoerd luistert en geeft goed advies, fijne relaxte sfeer in de salon. i'am happy!