Was weer gezellig!
Heerlijke behandeling gehad van Gabi, moest moeite doen om niet in slaap te vallen, zegt genoeg toch?!?!? 😃🙏🏾😍
De volgende afspraak staat weer ingepland, kijk er nu al naar uit.
Tot snel! Groetjes Shirley
Shirley•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel en gezellig!
Joyce•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Professioneel, lief, attent, wat kan ik nog meer zeggen? Altijd een feestje om door jullie in de watten gelegd te worden.
Marvy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was een perfecte behandeling zo als altijd . Ik ben er heel happy mee❤️
Janny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sjoerd is fantastisch. Ik zag er weer prachtig uit. Hij is enorm liefdevol en het is altijd weer een klein feestje.