Helemaal zen van de massage. Heerlijk relaxed en professioneel.
Rug-, schouder- en nekmassage
Peggy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rommelige massage, ik kreeg het idee dat ze maar wat deed.
Soms voelde het als aaien.
Het was koud, daar kon ze niet veel aan doen.
Ze was heel vriendelijk maar zal het niet nog een keer boeken voor die prijs.
Ontspanningsmassage
Esther•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom graag bij Sabine . Ze is bekwaam, vriendelijk .