Received a microdermabrasion treatment that was very thorough. After the treatment, my skin was really smooth but did break out a little the next day. Back to normal a couple days after. Generally happy with the service. Ilona was very kind and the salon was cozy.
Behandeling door Elona•Microdermabrasie
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super massage van Sabine, het was weer heerlijk ❤️
Facials / Gezichtsbehandelingen
Marina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie gelnagels weer!
Manicure
Ellen•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd gewoon geweldig
Pedicure
Marieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was professioneel, proportioneel en vriendelijk.