Sabine heeft een prachtige salon, is erg gastvrij en weet wat ze doet. Hele goede eerste ervaring, dus ik ga zeker terug.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Maya•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige omgeving, deskundige en ‘gezellige’ behandeling.
Zeer vriendelijk geholpen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
M•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor het eerst dat ik bij haar ben geweest. Ik voelde me als herboren. Veel persoonlijke aandacht en ze past zich duidelijk aan aan je wensen (juist lekker kletsen ... of met rust laten). Ze geeft ook advies, maar dringt zich niet op.