Zeer fijne eerste kennismaking, gezichtsbehandeling was heerlijk. Ontzettend genoten en op wolkjes de salon verlaten. Huid voelt na 2 dagen nog steeds zacht en verzorgd.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Christa•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice place! Nice atmosphere, clean and Sabine is very nice!