Fijne sfeer en salon. Sophie is vakkundig in haar werk. Keuze uit vele kleuren shellak,
Behandeling door Sophie•Pedicure
Hedwig•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Fijne reiniging inclusief massage,dat was heel ontspannen. Goed en eerlijk advies.
Behandeling door Sophie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Bianca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond de brazilian minder pijnlijk dan normaal. Ze ging zorgvuldig te werken. Ik kom nog een keer terug!
Behandeling door Sophie•Vrouwen harsen - Brazilian
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke facial gehad! Super
Behandeling door Sophie•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Bianca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sophie was vriendelijk, de stoel waar de behandeling plaats vond was erg comfortabel. Gezellig zitten kletsen , had het eg naar mijn zin. Kom zeker weer eens terug.