Ik ben erg goed en vakkundig geholpen, Mijn nagels zijn erg mooi en netjes afgewerkt.
Ik ben erg tevreden over de salon.
Behandeling door Sophie•Manicure
Janet•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, en de behandeling loopt altijd soepel
Behandeling door Sophie•
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd tevreden weg. Sophie is een leuke en lieve meid die goed is in haar werk. Ze is erg professioneel en gebruikt fijne producten
Behandeling door Sophie•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Laura morsink-carson•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige kleur weer - Black Dahlia. Heel mooi gelakt en gezellig gekletst. Altijd veel mogelijkheden qua plek in het rooster en ze lakt super netjes en snel.