Heerlijke manicure gehad. Nageltjes zie er prachtig uit. Zelf best korte nagels en niet super goed onderhouden. Dankzij Sophie kon ik weer goed voor de dag komen! Echt weer een momentje genieten! Onze gesprekken zijn ook erg fijn! Een aanrader!
Behandeling door Sophie•Manicure
Daphne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect zoals altijd!
Behandeling door Sophie•Manicure
Jenny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zien er weer top uit. Ze heeft de kleur mooi aangepast aan mijn geverfde haar en alle overige haartjes zijn weggehaald. Onwijs bedankt!
Behandeling door Sophie•Vrouwen harsen - gezicht
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It was very nice. I really enjoyed it, i would like to recommend for everyone!
Behandeling door Sophie•Facials / Gezichtsbehandelingen
Manir•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve dame die vakkundig werkt en daarnaast ook aandacht heeft voor de mens zowel van buiten als van binnen.
Een enorm fijne behandeling gehad, met goed advies en een fijn gesprek.
Dit was mijn eerste afspraak hier, maar er werd gelijk na afloop al een check momentje ingepland om over een week te evalueren hoe mijn huid erop reageerd. Super netjes!
Zeer tevreden, ik raad iedereen een genietmomentje bij Sophie aan! Dank je wel!!