Super leuke dames die goed werk leveren zeer tevreden!
Lindsay•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I feel very relaxed when I'm there and the girls are very friendly smiling
Wimpers en wenkbrauwen
Costache•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie behandeling gehad! Super aardige meid! Top service
Melisa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met mijn wenkbrauwen! Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt en je krijgt professioneel advies. Het resultaat is altijd precies zoals ik het in gedachten had. Echt een aanrader voor iedereen die mooie, strakke wenkbrauwen wil!
Fatima•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader. Een mooie salon en de dames luisteren goed naar wat je vraagt en geven goed advies. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig geworden! Dankjewel