Super vriendelijk en een warm persoon. Luister goed naar mijn wensen en geeft goeie adviezen
Esmeralda •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Van•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sterre heeft mijn wenkbrauwen zo mooi gedaan. Eindelijk precies wat ik al heel lang wilde. Heel erg bedankt.
Sonja •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lief behandeld en mijn wenkbrauwen zitten fantastisch!
Elise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Sterre heeft me super goed geholpen! Ik had nog nooit iets aan mijn wenkbrauwen laten doen en Sterre heeft me overal doorheen gepraat. Ze was heel duidelijk en legde alles uit. Alles ging naar mijn wensen en ze gaf haar eigen advies over kleur en vorm. Mijn wenkbrauwen zien er heel natuurlijk uit en ik ben er erg blij mee. Ik ga zeker terug!