Ik kom hier al jaren. Altijd een goede ervaring, resultaat en sfeer in de kapsalon. Taan is attent, professioneel, en weet precies wat ik wil.
Styling door Taan•
Highlights - half hoofdToon alles…
Guido•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I am happy with the result.
Styling door Joëlle•Dip Dye
Monika•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Keratine behandeling gehad! Superfijne ervaring, ze heeft de tijd hiervoor genomen en gaf alle handelingen goed aan. Ik ben ontspannend naar huis gegaan met een mooi nieuw kapsel!
Styling door Ayfer•Keratinebehandeling
Felicia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, wie ook de behandeling doet. Iedereen is vriendelijk en deskundig.
Styling door Ayfer•Kleuren - volledig
Sonja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een te vreden klant. goed geknipt .. gezellig en leuke sfeer ..