Mooie salon, lief personeel en ik ben goed geholpen
Vrouwen knippen
naomi•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vakkundig en vriendelijk geholpen. Ze hielpen mij met de juiste keuze voor extensions techniek te maken. Ze hebben alle moeite gedaan om de juiste extensions te bestellen.
Styling door Ashley•Extensions
Nicky•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met m’n knipbeurt! Luna was heel vriendelijk, luisterde goed en precies gedaan wat ik wilde. Echt top! 👌
Vrouwen knippen
Ninke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hallo allemaal! Het was gewoon weer eens een top ervaring :)