Yvonne heeft mij weer erg goed geknipt en gekleurd. Zij is ook altijd heel vriendelijk.
Ik had per ongeluk een verkeerde keuze ingevuld bij het maken van de afspraak (door een beetje verwarrende informatie op Treatwell en omdat ik zelf wat warrig was), maar gelukkig was er nog tijd voor het knippen. Heel blij mee.
Tot de volgende keer.
Styling door Yvonne•Kleuren - uitgroei
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne salon, waar goed naar je geluisterd wordt
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Lida•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Taan is een vakvrouw en begrijpt snel hoe je geknipt wil worden. Verder is ze vriendelijk en gezellig in de omgang. Aanrader.
Styling door Taan•Mannen knippen
Peter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Styling by M is een goede keuze als je een fijne en niet al te dure kapper zoekt! Isa denkt met je mee en knipt uitstekend! Ze is daarnaast ook nog eens heel gezellig en lief! Ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Femke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, weer een goede kleuring gehad.
Deze keer weer van Yvonne.
Fijne kapster, fijne kapsalon.
Tot de volgende keer.