Ben heel erg tevreden en erg blij met het resultaat.
Styling door Ashley•Extensions
Sultan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, schone salon met aardige medewerkers
Styling door Ashley•Vrouwen knippen
Jessica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prima geholpen door Taan, die goed kan luisteren en weet wat je wilt.
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Annemiek•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
het verwijderen van de tape extension was een ramp.
veel getrek en gedoe. dit lieten de kapsters ook duidelijk merken.
als de volgende keer weer op deze wijze gaat met veel hoofdpijn na de kappersbehandeling dan dien ik een officiële producten klacht in. Zeker omdat ik ervaring heb dat het fijn en pijnloos kan met de goede producten