Goede service. Luisteren naar je wensen maar geven ook goed advies!
Styling door Ayfer•Kleuren - volledig
Julia•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een hele goede ervaring bij Taan, professioneel en betrokken bij mijn wensen. Ik kom al jaren hier en ben altijd tevreden met het resultaat.
Styling door Taan•Vrouwen knippen
Jessica•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen. Er werd meegedacht over de kleur, mooi resultaat
Highlights - half hoofdToon alles…
Sandra•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima kapster rustig en aardig. Salon is prima te bereiken in de binnenstad.
Styling door Meike•Mannen knippen
Bert•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij deze salon geweest. Ik heb een foto laten zien van hoe ik mijn balayage wilde en het resultaat is precies zoals ik het wilde hebben! Meike werkte met veel aandacht en het contact was fijn :) Ik kom zeker vaker terug!