mijn dochter heeft haar haren laten knippen door Joëlle, haar inmiddels vaste kapper omdat ze geen andere kapper wilt. Joëlle luistert goed naar wat de wensen zijn EN levert topmerk af. Dochterlief was helemaal blij.
Styling door Joëlle•Vrouwen knippen
Lucia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, snel, niks op aan te merken.
Styling door Taan•Mannen knippen
Robert•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg
Weinig hoeven knippen wil haar laten groeien alleen de zijkanten en de achterkant
Wel jammer dat ik toch 30 euro hiervoor moest betalen terwijl er voor mij iemand heel lang haar had en hetzelfde moet betalen
Verder zeer tevreden
Styling door Meike•Vrouwen knippen
Angelique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, kundig, zeer goede prijs kwaliteit verhouding!