Kom er heel graag...zo schoon en goede producten die je na het zonnen gebruikt..helemaal gratis! Hele goede service
Behandeling door iForce+ (Cabine 2)•Zonnebank
Wendy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Supernette salon met zeer vriendelijk personeel
Behandeling door iForce+ (Cabine 1)•Zonnebank
Inge•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het een goede salon, personeel is deskundig en vriendelijk! Zij hebben mij goed geholpen met een behandeling voor mijn trouwen; kreeg goed en veilig advies!
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk prima
Behandeling door iForce+ (Cabine 2)•Zonnebank
jean-bart•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke zonnebankcenter, lieve dames altijd, ontzettend vriendelijk en attent.