Schoon, gezellige omgeving, vriendelijke bediening, rustig en goed kunnen zonnen.
Behandeling door iForce+ (Cabine 1)•Zonnebank
Hennie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
zoals altijd,uitstekend
Behandeling door iForce+ (Cabine 1)•Zonnebank
Jean-Bart•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Herlijk zonnene
Behandeling door iSun (Cabine 5)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meerdere keren geweest onder de zonnebank. Alleen erg jammer wanneer je reserveert van te voren dat je aankomt en die zonnebank net in gebruik is, omdat ze je reservering niet zagen! Hoop dat dit niet vaker gaat gebeuren
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke professionele behandeling. Zeer tevreden