Heerlijk even de tijd voor mezelf, leuke meiden, netjes en alles hygiënisch schoon. Ik kan het iedereen aanraden!
Behandeling door iSun (Cabine 4)•Zonnebank
Wendy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel goed hoor.
Cabine 6 moest ik eerst even uitvinden hoe ik met de knoppen moest omgaan.
Vorige keer had ik een bank achterin.
Bedieningsknoppen gemakkelijker.
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 6)•Zonnebank
Alie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
leuke hulpvaardige mensen
Behandeling door iForce+ (Cabine 1)•Zonnebank
Jean-Bart•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top
Behandeling door iSun (Cabine 5)•Zonnebank
Monique•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk personeel, verzorging voor je lichaam was top geregeld. Hygiëne ook zeer netjes.