Er hangt een goede sfeer, en het is er gewoon gezellig! Leuke gesprekken!
Marlies doet mijn nagels en blijft gewoon 4 weken zitten(gellak).
Mensen denken dat het nep nagels zijn maar gewoon mijn eigen!
Marlies•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!!!
Dunya•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden en echt goed!!!
Gerad•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne behandeling gehad bij house 4 beauty. Uitstekend personeel. Kom graag nog een keer terug.