Altijd goed! Gellak zat er 4 weken op!
Gezellige sfeer en een hoop gelachen. Misschien ook het tijdstip 1800 uur. Alleen de wijn ontbrak nog! Leuke mensen
Marlies•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijne gezichtsbehandeling gehad van Petra! Heel persoonlijk en erg goed advies!
Angelique Nanning•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!!!
Carla•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn kapsel !
Lisa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk personeel en goed advies gekregen.