Quick and happy with my eyebrow. Also very nice and attentive person, will surely book again :)
Behandeling door Lizzy
Hannah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede ervaring, tevreden met mn nagels!
Behandeling door Lizzy
Elise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden met m’n manicure! Kom hier graag terug.
Behandeling door Lizzy
Cécile•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige nagelsalon en Lizzy is ook heel fijn! Nagels zien er weer mooi uit, ik kom zeker terug
Behandeling door Lizzy
Denise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy is een ontzettend leuk en lief mens, werkt snel en nauwkeurig en geeft goed advies. En dat allemaal in een hele leuke omgeving, heel erg eigen en warm. Aanrader!