Mijn nagels zien er weer top uit! Ik ben altijd blij als ik bij Tuttebells vandaan kom, bedankt Lizzy!
Behandeling door Lizzy
Thyrsa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn favoriete salon :)
Behandeling door Lizzy
Sharon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ziet er allemaal keurig uit en heel vriendelijk geholpen. Ik kom graag bij je terug
Behandeling door Lizzy
Marie-Louise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleine knusse salon.
Ben er een aantal.keer gewwezt nu voor mijn nagels,ze heeft alle kleuren van de regenboog.
Lizzie is erg vriendelijk en attent.
Service is perfect👌
Behandeling door Lizzy
Karin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke, kleine ‘Ibizastyle’ salon. Prettige manier van wimpers verven.