Lizzy werkt snel en heel netjes. De gellak wordt mooi aangebracht en blijft heel goed zitten. Ook de keuzes qua kleurtjes is groot. Kortom, echt een aanrader!
Behandeling door Lizzy
Lotte•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn mooi geworden!
Behandeling door Lizzy
Erica•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Lizzy
Vera•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige jaar ook bij haar mijn teen nagels laten lakken met gel nagellak was erg tevreden nu ook weer naar huis met prachtige gelakte nagels. Heel N etje gedaan