Van iedereen hier in Nederland vind ik Lizzy het beste. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een nieuwe set french manicure. Super blij mee. Heel clean, strak en fijn, kortom gewoon perfect.
Behandeling door Lizzy
Gabriella•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen en ik zijn weer klaar voor de kerst.
Super fijne sfeer en altijd heel gezellig
Tot volgend jaar weer
Behandeling door Lizzy
Iris•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kleine salon en professioneel
Behandeling door Lizzy
Ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en m’n nagels zijn weer super mooi geworden!
Behandeling door Lizzy
Eva•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy is een hele lieve meid met wie je goed kunt kletsen. Ze heeft de tijd genomen voor mijn nagels en dacht ook goed met me mee. Heel blij met het resultaat!