Altijd een feestje om hier mijn nagels te laten doen.
Behandeling door Lizzy
Rosalie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Lizzy is aardig professioneel
En heeft heel veel verschillende kleurtjes om uit te kiezen
Nagels zien er altijd heel mooi uit
Behandeling door Lizzy
Eline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geholpen door Lizzy! Hele fijne salon
Behandeling door Lizzy
Ruth•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy had weer nieuwe kleuren! Altijd wel een kleur om uit te kiezen dus, zelfs als je al langere tijd hier komt!
Behandeling door Lizzy
Ruth•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een pareltje in Haarlem! Bij Lizzy word je altijd heel goed geholpen. Ze is heel vriendelijk en het aller belangrijkst: ze lakt mijn nagels altijd perfect!