Lizzy neemt de rust en aandacht om te luisteren naar wat ik wil en ik kwam tevreden naar buiten
Behandeling door Lizzy
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn heel keurig en mooi gelakt door Lizzy. Onwijs leuke salon, zeker een aanrader!
Behandeling door Lizzy
Annabel•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Lizzy is echt een topper! Super leuke meid, erg aardig. Ze levert goed werk, nauwkeurig met een mooie glans!
Heb al veel nagelstudio’s gehad, maar ben erg tevreden. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is perfect.
Behandeling door Lizzy
Mireille•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels zijn mooi glanzend en Lizzy is erg aardig.
Zag helaas toen ik buiten was pas dat bijna alle zijkantjes deels gemist zijn, er ruimte tussen de nagellak en m’n nagel riem zit waardoor m’n nagels dus niet helemaal bedekt zijn met nagellak. Verder fijne behandeling, maar iets om op te letten qua precisie.
Behandeling door Lizzy
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was top!! :D Lizzy is gezellig en nauwkeurig en de salon ziet er mooi uit. Tot snel!