Michelle kan super knippen! Ze luistert naar wat je wilt maar ik kan ook op haar vertrouwen als ik niet precies weet wat ik wil. Ik verlaat de salon altijd heel blij.
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Kirsten•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super 🙏🏽😘
Styling door Michelle•Vrouwen knippen
Mila•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Net zoals de vorige keren ben ik heel tevreden. Ik kom hier al vanaf de opening van deze zaak (dat is lang geleden).
Styling door Brett•Vrouwen kleuren
Ellen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk geholpen en goed geknipt! Helemaal top
Styling door Michelle•Pony knippen
Kylie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was zeer tevreden na het bezoek aan de salon, de prettige sfeer en het professionele advies dat ik kreeg van de styliste. Beveel ten zeerste aan en zal weer terugkomen.