Ik had een foto laten zien van de kleur die ik wilde. Donker bruin. Maar dat is het niet geworden. Het is voor mij gelijk aan wat ik had. Ik had erg naar deze kleur uitgekeken en voelde me teleurgesteld toen ik zag dat het helemaal niet donker bruin was. Ik baal nog steeds
Styling door Michelle•Balayage
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij deze kapper, goede ervaring en vriendelijk personeel.
Styling door Michelle•Vrouwen - haarverzorging
Blanche•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig met zippa op schoot, complimenten op mijn haar alom , zowel verven als knippen, dit was bij andere kappers ver te zoeken
Styling door Brett•Vrouwen knippen
Berny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer superblij de deur uit gegaan, mooi gehighligt en geknipt.