Elke keer precies geknipt zoals ik het voor me zie!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Marit•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks Lana, good experience as usual !
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Sarah•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is in een kapsalon, even wennen zo met anderen om je heen. Maar de ervaring is heel fijn en er is veel aandacht voor je. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Hanan•
Gezicht threadenToon alles…
Samantha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Op aanraden van een vriendin boekte ik deze salon. Ik wil mijn haar juist langer laten groeien en Iana gaf goed advies! Ik ben heel tevreden en boek mijn volgende behandeling weer hier.