Heel blij met het resultaat van epileren en verven van mijn wenkbrauwen. Zeer deskundige service!
Behandeling door Hanan•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anna•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Nael•Mannen knippen
Arno•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste man spreekt niet zo goed Engels of Nederlands (do I want Caesar in the back? bleek om scissors te gaan, haha), maar verstaat wel z'n vak. Erg tevreden over m'n kapsel.
Styling door Nael•Mannen knippen
Bas•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijn en snel geholpen! Ik reageerde wat sceptisch op de vraag of m'n haar nog even mooi geföhnd moest worden, omdat ik bang was voor bij betaling. Maar Iana gaf aan dat ze het expliciet aangeven als iets qua prijs boven de behandeling opkomt.
Styling door lana•Vrouwen knippen
Nienke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd weg met mooie wenkbrauwen! Erg blij met de service, snel en goed