Super fijne kapsalon! Ik kon heel last minute nog terecht voor een goede prijs. Ik werd door Iana geholpen en ze was heel vriendelijk. Ze gaf aan dat ze tijd had dus deed rustig aan en gaf me zelfs een haarmasker (wat ik er niet bij had geboekt)
Mijn kapsel is prachtig, precies wat ik wou!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Demy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad, voelde mij op mn gemak!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Simran•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze nemen de tijd om je haar netjes te knippen. Zeer tevreden
Styling door Nael•Mannen knippen
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana listened to my wishes and then made my eyebrows look very nice. as a bonus, she is very welcoming and has a positive energy. Went out of the salon happy, will definitely return
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Andreea•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel tevreden met de kapper. Heel goed geknipt en beste stijling die ik in jaren gehad had.