Een hele fijne behandeling! Met een heel mooi resultaat.
Styling door Hanan•Föhnen / Stylen
Iman•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb de behandeling als heel gezellig en goed ervaren. Ik heb een prachtige kapsel en mooi in model geföhnde haren de kapperzaak verlaten. Ik vond de service heel goed en enorm gastvrij en proffesioneel
Styling door lana•Vrouwen knippen
Diana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk aanbod om even te blijven schuilen tot de regen was afgelopen.