Deze vrouw nam haar tijd om mijn wenkbrauwen perfect te maken. Heeft er echt verstand van. Erg blij mee!!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Angela•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu al eventjes en ben altijd ontzettend tevreden. Vriendelijk personeel en fijne sfeer. Lana is een ontzettend lieve vrouw die mijn haar erg fijn knipt. Blijf hier zeker!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Chinook•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Met open armen ontvangen en mijn haar zit zo mooi! Er werd echt de tijd voor je genomen.