Zoals altijd zorgzaam en netjes geknipt. Nog nooit ontevreden weggegaan.
Styling door Nael•Mannen knippen
Tim•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Supergoede knipbeurt en een heel mooi, professioneel resultaat! Hele fijne service en niet zo duur.
De prijs/ kwaliteit verhouding vond ik heel goed; ze leveren mooier resultaat dan veel andere kappers in deze prijsklasse.
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Service is always good, friendly and efficient. Technique is good and my eyebrows look perfect every time. Thanks!
Behandeling door lana•
Gezicht threadenToon alles…
Laura•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden weggegaan weer, hier ben je in goede handen!