Ik kreeg een haarmasker en een heerlijke massage, knippen was weer helemaal naar wens. Ook het ontharen van kin en bovenlip is perfect gedaan. Ik kom snel weer terug!
Vrouwen knippenToon alles…
Anita•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Even moeten wachten op mijn afspraak, maar daarna zeer uitgebreid geholpen. Persoonlijk advies en aan het einde zelfs styling van het nieuwe kapsel gekregen. Ik ben tevreden!
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Eline•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt!
Styling door lana•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service, kapster dacht mee en gaf suggesties.