De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2926 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kreeg een haarmasker en een heerlijke massage, knippen was weer helemaal naar wens. Ook het ontharen van kin en bovenlip is perfect gedaan. Ik kom snel weer terug!
Even moeten wachten op mijn afspraak, maar daarna zeer uitgebreid geholpen. Persoonlijk advies en aan het einde zelfs styling van het nieuwe kapsel gekregen. Ik ben tevreden!
Mooi geknipt!
Goeie service, kapster dacht mee en gaf suggesties.
Prima geknipt en geschoren, zoals altijd