Moest even wachten, maar hele mooie wenkbrauwen als resultaat! Zeer aardige en vakkundige mevrouw die me hielp. Deed wel een beetje pijn, maar ik had dan ook nog nooit zo’n behandeling gehad. Blij met het resultaat, secuur en snel gedaan. Interieur van de salon kan overigens wel een update en likje verf gebruiken.
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Annegreet Silvius•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben hier geweest om mijn wenkbrauwen te doen. Ik ben geholpen door een super lieve vrouw die echt de tijd nam. Aanrader!
Behandeling door lana•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben op basis van de Google-reviews naar deze kapper gegaan en het was nog beter dan verwacht! De service was fantastisch. Ze hebben mijn haar gewassen (incl. hoofdmassage), mijn haar heel mooi en geknipt en mijn haren gekruld voor een hele lage prijs.
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Lotte•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
My favorite place to get my eyebrows! Unfortunately I had to wait quite a long time.
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Op de afgesproken tijd geholpen. Netjes geknipt voor een redelijke prijs. Niets op aan te merken,