Ik ben geholpen door Khaled, echt een ontzettend leuk en lief mens! Hij wist precies welke kleur ik bedoelde nadat ik plaatjes had laten zien en de kleur heeft in 1x gepakt (terwijl ik normaal gesproken best probleem haar heb) het is prachtig geworden en ik kreeg ook meteen wat leuke tips om het zelf te stylen thuis! Ik ben super blij met mijn kleur en kapsel en kom hier zeker weer terug!
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Rita•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer en heel blij mee
Behandeling door Nael•Wenkbrauwen - threaden
Daphne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Als eerste zou ik willen melden dat ik verrast was over deze prachtige nieuwe zaak.
Ik heb mijn haar laten knippen en kleuren door Khaled en mijn wenkbrauwen door Nael (prettig mensen). Hij neemt de tijd voor advies en je haar wordt tijdens het knippen vakkundig en met zorg behandeld.Over mijn nieuwe kleur ben ik ook zeer te preken. Echt de moeite waard om hier je haar te laten behandelen. Ik ga zeker terug.
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Nancy•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nael is altijd vriendelijk, snel en zorgvuldig. De sfeer in de salon is hele gezellig. Ik ben weer helemaal tevreden! Oh en Nael heeft dit keer ook mijn wenkbrauwen geepileerd met touw.. Ik heb een heel gevoelige huid, maar dit ging prima en mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal netjes.
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Lara•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
perfect geknipt heel professioneel en goed verzorgd !