De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2921 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben geholpen door Khaled, echt een ontzettend leuk en lief mens! Hij wist precies welke kleur ik bedoelde nadat ik plaatjes had laten zien en de kleur heeft in 1x gepakt (terwijl ik normaal gesproken best probleem haar heb) het is prachtig geworden en ik kreeg ook meteen wat leuke tips om het zelf te stylen thuis! Ik ben super blij met mijn kleur en kapsel en kom hier zeker weer terug!
Eerste keer en heel blij mee
Als eerste zou ik willen melden dat ik verrast was over deze prachtige nieuwe zaak. Ik heb mijn haar laten knippen en kleuren door Khaled en mijn wenkbrauwen door Nael (prettig mensen). Hij neemt de tijd voor advies en je haar wordt tijdens het knippen vakkundig en met zorg behandeld.Over mijn nieuwe kleur ben ik ook zeer te preken. Echt de moeite waard om hier je haar te laten behandelen. Ik ga zeker terug.
Nael is altijd vriendelijk, snel en zorgvuldig. De sfeer in de salon is hele gezellig. Ik ben weer helemaal tevreden! Oh en Nael heeft dit keer ook mijn wenkbrauwen geepileerd met touw.. Ik heb een heel gevoelige huid, maar dit ging prima en mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal netjes.
perfect geknipt heel professioneel en goed verzorgd !