Wenkbrauwen zijn heel goed geverfd door een zeer kundige eigenaar, mooi met touwtje geëpileerd, ben nog nooit zo tevreden geweest over mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Nael•Gezicht threaden
Wieke•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nael is een hele fijne man die goed luistert naar wat je wilt. Ik kom ook voor mijn haar knippende en highlights bij hem. Mijn kinderen (jongens) knipt ze ook naar volle tevredenheid. Hij luistert echt goed naar wat je wilt en denkt mee.
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Eva•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed geknipt. Wenkbrauwen mooi geëpileerd met touw en geverfd. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Hanan•Gezicht threaden
Frida•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgvuldig, netjes en mn haar is helemaal naar wens geknipt!
Styling door Nael•Vrouwen knippen
Nina •bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen met grote zorgvuldigheid geëpileerd. Aardig personeel.